Διοργάνωση: ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ & ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος «Παράθυρο στο Μέγαρο», παρουσιάζει τη συναυλία «Μαθητές παίζουν μουσική για μαθητές». Το εξαιρετικό Σύνολο Κινηματογραφικής Μουσικής του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης, υπό τη διεύθυνση του Δημήτρη Καραπινίδη, θα φέρει τη μαγεία της κινηματογραφικής μουσικής στη σκηνή μέσα από πασίγνωστα κομμάτια από τη μουσική επένδυση αγαπημένων ελληνικών και ξένων ταινιών. Τη συναυλία θα ανοίξει η MOYSA – Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου, υπό τη διεύθυνση του μαέστρου της Παναγιώτη Διαμαντή.
Πληροφορίες:
ksyrrakou@tch.gr